Alla inlägg den 26 december 2007

Av Birdie - 26 december 2007 11:40


börjar batterierna i brandvarnarna alltid ta slut på NATTEN, så man blir väckt ur sin skönhetssömn? Det verkar aldrig slå fel. :o(


Jag, som har problemet att jag inte somnar om på flera timmar om jag blir väckt på natten, far riktigt illa av det.

Jo, jag har insett att det ÄR ett allvarligt problem, och funderar på att söka hjälp för det. Jag har [av olika skäl] blivit väckt varje natt hela sista veckan - och är dessutom extremt känslig för om jag får den sömn kroppen behöver [hör ihop med min forna utbrändhet]. Som ett brev på posten har jag återigen fått en begynnande förkylning.


Så... något sliten efter julledigheten - inte ett dugg utvilad - börjar jag jobba igen i eftermiddag.


Nåja.

En njutfull & fröjdefull jul har jag haft i alla fall - ätit gott, myst med nära och kära, precis som jag vill ha det... väntar just nu på svärmor med familj, som ska få fyllda paprikor och nåt paket innan jag rusar iväg till jobbet.


Presentation

Omröstning

Har du, enligt din egen definition, varit otrogen mot någon partner du haft?
 Ja, flera gånger
 Ja, en gång
 Nej, aldrig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards