Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Birdie - 3 februari 2008 19:37


Idag har vi firat E:s trettonårsdag, lite i efterskott - har haft familjen här (minus Snuffes äldsta, som är sjuk, och även minus SysterYsters sambo och extrason, som oxå är sjuka), så den här gången var skaran inte så stor.


Lille N har hunnit bli (snart) 5 månader.

Här tillsammans med kusinen, tillika 13-åringen själv :o)


Jag hade beställt både tårta och muffins (eller Cupcakes, kanske det heter?) av min underbara vän Annelie, och var och hämtade dem i förmiddags.


Magen står just nu i fyra hörn, som man så vackert brukar uttrycka sig... Annelie gör nämligen inte vanliga muffinsar och tårtor, utan rena konstverk... personligen tycker jag nästan det var synd att ens RÖRA dem (men gjorde det ändå till slut, och det med besked...) *s*


Annelie: det blev stående ovationer, och ett sus gick genom "publiken" - samtliga VÄLDIGT imponerade av både utseende och smak (pappa undrade om du gör hembesök, P & A vill också beställa till SINA födelsedagar - och SysterYster kommer nog att boka dig den dagen det blir dags för bröllopstårta) ;o)


Bilderna nedan har jag egenhändigt stulit från Annelies hemsida, och är fotograferade/redigerade av henne. Tårtan är förresten vit/brun-rutig inuti också - det syns inte här, så det berättar jag istället.






Skickade med smakprov hem till alla sjuklingar också, så de fick njuta lite, de med.

Tack gulliga Annelie för allt det här - du är fantastisk!

Kram på dig, och välkommen på massage närhelst det passar ;o)



Presentation

Omröstning

Har du, enligt din egen definition, varit otrogen mot någon partner du haft?
 Ja, flera gånger
 Ja, en gång
 Nej, aldrig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards