Direktlänk till inlägg 12 december 2007

Livet är krångligt

Av Birdie - 12 december 2007 11:39


Just nu vet jag varken ut eller in (eller upp eller ner heller för den delen).

Ingen annan kan hjälpa mig, jag måste själv komma fram till lösningar.

Det är inget kul... men det märkliga är att jag inte grubblar mig blå, även fast det är ganska allvarliga ting det handlar om.


Visst är det irriterande med folk som säger A men inte B? ;o)

That's me...

 
 
Leva

Leva

12 december 2007 16:29

Hej vännen!
Du har rätt att ingen kan hjälp dig eller komma fram till lösning, men man kan finnas där om du behöver ösa ur dig så att skiten slipper stanna i kroppen :)
Vad bra att du inte grubblar dig blå, ibland tar man ju krokben på sig själv när man gör det och missar lösningnen .
Jag vill absolut ha B när jag får A,och helst hela alfabetet ibland...jag vill ha en så rak och ärlig kommunikation som möjligt och rensa ur på en gång när det behövs...
Du har numret ;)
Kramar om

http://leva.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

12 december 2007 18:53

Ja, mycket irriterande *S*
Nej men allvarligt! Du VET att du kan prata/skriva med mig ifall du behöver ventilera vad det nu än är som du går och grubblar på. Jag kanske inte kan ge några svar, men jag kan lyssna! :) Kram!

http://veckansvarfor.blogspot.com

 
Ingen bild

Catten

13 december 2007 12:16

Nämen det är ju så det är ibland, man behöver få ur sig men kanske inte vill spilla ALLA sina bönor offentligt?*know the feeling* Hur som haver så hoppas jag att du kommer fram till det som är bäst för dig! PoK

 
Birdie

Birdie

13 december 2007 16:15

TACK, mina gullefjun - jag vet att ni finns och är så tacksam för det... jag återkommer i ämnet...
Kram!

http://www.birdie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birdie - 27 juni 2008 21:40

  Hemma igen ;) Hänvisar återigen till min ordinarie blogg.   Birdie *surfar vidare* ...

Av Birdie - 24 juni 2008 14:38

12 år senare: Tabarca är inte MYSIGT längre :-( En jättebesvikelse. Superexploaterat, dyrt o rentav förstört. Vår oas finns inte mer... den lilla söta stranden med den primitiva baren 'is no more' - istället finns en 300-meters grusplaya med mängder ...

Av Birdie - 23 juni 2008 11:24

Idag är det lite mer vågor, till barnens stora förtjusning :-D Härligt härligt, men farligt, farligt..! ...

Av Birdie - 18 juni 2008 19:41

Dagens glädjebesked: MsGarbo har fått en liten kille! :-) Grattis från oss här nere. Idag har vi gjort ungefär nada, bara njutit av sånt bilden visar. Fotomodellen på bilden är dock en okänd, ofrivillig, sådan. Nu väntar fotboll, Sverige-Ryssland! ...

Av Birdie - 17 juni 2008 22:15

Livet på en pinne - kvällsutsikt från vår altan. Gaspacho o grillat, plus sangria nu ikväll = funkar ;-) Vädret? Tja, 31 grader i skuggan gör att man är glad att havet är skapligt nära - även om det inte är SÅ strandnära som det stod i husannonsen.....

Presentation

Omröstning

Har du, enligt din egen definition, varit otrogen mot någon partner du haft?
 Ja, flera gånger
 Ja, en gång
 Nej, aldrig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards