Direktlänk till inlägg 22 januari 2008

Vad är det som är så farligt

Av Birdie - 22 januari 2008 08:46


Jag har inte följt "Stjärnorna på Slottet", men inatt när jag lade mig satte jag på TV:n och fick se en repris(?) på det sista programmet för säsongen.


Alltså... jag blir rent MÖRKRÄDD när jag ser Britt Ekland nu för tiden?

Hon har ju opererat sönder sig totalt - kan inte ens röra munnen ordentligt, och ögonen ler inte längre när hon (försöker) le?

Mer än EN nerv och muskel verkar ha förstörts under knivens egg.

Faktum är att hon liknade Whacko Jacko litegrann, och det är ju enbart sjukt och tragiskt... risken är ju stor att det är så man kommer att minnas henne också.


Vad är det för fel med att åldras med behag... med värdighet? Det, om nåt, är ju vackert?


Om Britt nu funderar på ytterligare en "skönhetsoperation" (efter det 50-tal hon visst redan gjort), hoppas jag att planen för den är att försöka att någotsånär återställa det som faktiskt är förstört.


Nejdu.

Även om jag hade råd, skulle jag inte lägga mig frivilligt på det där gröna operationsbordet, mina hängbröst är MINA hängbröst, mina rynkor är MINA rynkor. Det är ju det som gör att jag är jag?

Det finns tillfällen då jag klart förstår de som väljer operation - men Britt hade då ingen anledning i mitt tycke. Hon var så OTROLIGT vacker - förr.


Birdie *ordlös, men ändå inte*


 
 
So

So

22 januari 2008 09:21

Värsta var att hon var så fruktansvärt divig...

http://soffansso

 
Birdie

Birdie

22 januari 2008 09:27

Mmm, märkte också av det - men i hennes värld är det nog av underordnad betydelse... utseendet betyder ALLT... tragiskt... kram på sig, So :)

http://www.birdie.bloggagratis.se

 
Leva

Leva

22 januari 2008 09:37

Tycker att Britt verkligen har försört sitt vackra ansikte, hon om nån skulle ha blivit en vacker äldre dam med alla dom förutsättningar hon hade innan kniven.
Däremot så växte hon i mina ögon som människa under programmen, hon må vara divig men hon har även etik och moral mot andra människor ändå. Hon vet var gränserna går. Har du möjlighet så kolla på WebbTv på svt´s hemsida. Hon och Peter Stormare har växt i mina ögon under serien. Kolla in näst sista avsnittet när Stormare har dagen. Då får du ett gott skratt. Kram

http://leva.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mockfj

22 januari 2008 11:02

Kan hålla med dig! Dom dinglande "påsarna" är ju faktiskt MINA och likaså rynkorna. Det är mina alldeles speciella drag. Skulle inte heller låta någon sätta kniven i ansiktet på mig. ( har ju faktiskt gjort en bukop. men pga sjukdom) Ansiktet ska faktiskt få sina naturliga rynkor. Och ju fler man har ju gladare är man för det är ju "SKRATTRYNKOR"!!!
Kram

 
Anna

Anna

22 januari 2008 14:18

Det är sorgligt. 'Vi föds som original och dör som kopior'.
Nä, upp för de italienska kvinnornas filosofi (vad jag har hört iaf): lägg inte energin på att skyla, utan framhäv istället.

http://mustang.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birdie - 27 juni 2008 21:40

  Hemma igen ;) Hänvisar återigen till min ordinarie blogg.   Birdie *surfar vidare* ...

Av Birdie - 24 juni 2008 14:38

12 år senare: Tabarca är inte MYSIGT längre :-( En jättebesvikelse. Superexploaterat, dyrt o rentav förstört. Vår oas finns inte mer... den lilla söta stranden med den primitiva baren 'is no more' - istället finns en 300-meters grusplaya med mängder ...

Av Birdie - 23 juni 2008 11:24

Idag är det lite mer vågor, till barnens stora förtjusning :-D Härligt härligt, men farligt, farligt..! ...

Av Birdie - 18 juni 2008 19:41

Dagens glädjebesked: MsGarbo har fått en liten kille! :-) Grattis från oss här nere. Idag har vi gjort ungefär nada, bara njutit av sånt bilden visar. Fotomodellen på bilden är dock en okänd, ofrivillig, sådan. Nu väntar fotboll, Sverige-Ryssland! ...

Av Birdie - 17 juni 2008 22:15

Livet på en pinne - kvällsutsikt från vår altan. Gaspacho o grillat, plus sangria nu ikväll = funkar ;-) Vädret? Tja, 31 grader i skuggan gör att man är glad att havet är skapligt nära - även om det inte är SÅ strandnära som det stod i husannonsen.....

Presentation

Omröstning

Har du, enligt din egen definition, varit otrogen mot någon partner du haft?
 Ja, flera gånger
 Ja, en gång
 Nej, aldrig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards